NL

PERSBERICHT | Orchid Inspiration Days verwelkomt nieuwe deelnemer

11 deelnemende kwekers op hét orchideeën evenement van het jaar: van 7 t/m 16 juni 2023
3 mei 2023 – Over twee maanden vindt alweer de achtste editie van de Orchid Inspiration Days plaats. Inmiddels zijn de inschrijvingen geopend en melden de eerste bezoekers zich aan. Hoewel het samenwerkingsverband tot voor kort bestond uit tien vooruitstrevende bedrijven, heeft hier zich nog een bedrijf aan toegevoegd: Geest Potplanten.

Deelnemers Orchid Inspiration Days 2023
Dit jaar mag het initiatief een nieuwe deelnemer verwelkomen: Geest Potplanten uit ‘s-Gravenzande. Dit vooruitstrevende bedrijf, gevestigd op diverse locaties in gemeente Westland, kweekt op 16 hectare potplanten met uiterste zorg. Naast de Phalaenopsis, welke maximaal biologisch wordt geteeld, heeft Geest Potplanten ook diverse groene kamerplanten in haar assortiment, zoals: de Areca, diverse Calathea soorten, de Musa en de Strelitzia. Tijdens de Orchid Inspiration Days laat Geest Potplanten graag haar brede assortiment zien en bespreken ze de ontwikkelingen op het gebied van duurzaamheid. Geest Potplanten is te bezoeken aan de Galgeweg 40 te ‘s-Gravenzande.
De andere deelnemende bedrijven zijn: Ansu, De Hoog Orchids, GreenBalanZ, Inca Orchids, Levoplant, OK Plant, Opti-flor, Pannekoek Orchideeën, Stolk Flora en The Orchid Growers.

Editie 2023
Momenteel zitten de deelnemende bedrijven volop in de voorbereidingen. Er wordt veel aandacht besteed aan het neerzetten van een kwalitatieve, innovatieve en inspirerende Orchid Inspiration Days presentatie. Orchid Inspiration Days richt zich op de internationale vakgerichte klant en biedt de nieuwste variëteiten, productconcepten en volop inspiratie op het gebied van de orchidee. Geïnteresseerden kunnen zich via de website aanmelden voor een bezoek aan de bedrijven. Kijk voor meer informatie op orchidinspirationdays.com.