NL

PERSBERICHT | Plan jouw reis door de wereld van de orchidee!

Tien deelnemende kwekers openen hun deuren tijdens dit inspirerende orchideeënevent van 7 t/m 16 juni 2023

3 april 2023 – De inschrijvingen voor Orchid Inspiration Days (OID) zijn geopend! Plan jouw bezoek vooraf en waan je van 7 t/m 16 juni in de prachtige wereld van de orchidee. De deelnemende kwekers zijn enthousiast om je te mogen ontvangen. Om hun waardering voor je bezoek te laten blijken, staat een mooie beloning klaar voor de bedrijven die alle deelnemers tijdens OID 2023 bezoeken.

Afspraak plannen
Orchid Inspiration Days werkt ook dit jaar weer met tijdsloten, wat veel voordelen biedt. Zo kun je als bezoeker je afspraken bij verschillende deelnemers goed op elkaar afstemmen en de deelnemende kwekers laten weten wanneer je komt. Hierdoor kunnen de kwekers écht de tijd voor je nemen! Iedere deelnemende kweker werkt met dezelfde tijdsvakken van twee uur. Op de website van Orchid Inspiration Days staat per bedrijf vermeld hoe je je bezoek vooraf kunt aanmelden.

Volop inspiratie
Tien toonaangevende bedrijven zijn momenteel druk bezig met de voorbereidingen voor de Orchid Inspiration Days, om bezoekers ook dit jaar weer volop te inspireren. Voor iedereen die geïnteresseerd is in een voorproefje op hét orchideeënevent en op de hoogte wil blijven: op de website www.orchidinspirationdays.com en de sociale media-kanalen van Orchid Inspiration Days Facebook, LinkedIn, Instagram en Twitter, worden de ontwikkelingen van het evenement bijgehouden.

Verassingselement
Bezoekers van Orchid Inspiration Days 2023 ontvangen dit jaar voor het eerst een beloning voor hun bezoek aan de deelnemende bedrijven van het orchideeënevent. Ieder bedrijf dat álle kwekers tijdens de Orchid Inspiration Days bezoekt, krijgt een verrassing die absoluut de moeite waard is. De organisatoren van OID nemen de week na het evenement contact op met de winnende bedrijven, waarna de beloning in ontvangst genomen kan worden.